Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Maassen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Maassen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Als fysiotherapeute ga ik vrijwilligerswerk doen in Cambodja, Siem Reap. Ik zal werkzaam zijn bij een lokaal buurthuis waar kinderen en jong-volwassenen uit de omliggende dorpen komen voor aanvullende schoollessen, workshops, vakopleidingen, medische zorg en sociale hulpverlening. Ik zal samenwerken met de vaste fysiotherapeut van het project en me richten op groeps- en individuele fysiotherapie voor kinderen en het overbrengen van kennis aan de lokale medewerkers op het project.

Na deze 6 weken ga ik op rondreis door Thailand en Laos met een gezelschap vanuit de reisorganisatie Djoser.

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Rondreizen!!

25 Oktober 2015

Laatste weken Cambodia

05 Oktober 2015

Typisch Cambodjaans

24 September 2015

Tempels, eerste werkweek en stukje geschiedenis.

19 September 2015

De reis en eerste dagen in Cambodja
Ilse

Als fysiotherapeute ga ik in Cambodja vrijwilligerswerk doen bij kinderen en jongvolwassenen.

Actief sinds 02 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14825

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 November 2016

Zuid-Amerika

17 September 2015 - 24 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: